جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

واحد آموزش

واحد آموزش شرکت آرتا جوجه سبلان

آموزش کارکنان یکی از مهم‌ترین اصول موفقیت و پیشرفت سازمانی است و مدیریت محترم شرکت آرتا جوجه سبلان نیز با درک این ضرورت اقدام به ایجاد واحد آموزش از سال 1385 با مأموریت ارتقاء و توسعه آموزش های تخصصی کاربردی در همه بخش‌های تولید، مالی، فروش، فنی و مهندسی و … نموده است.

واحد آموزش در راستای ارتقای سطح علمی پرسنل اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در سه قالب آموزش حضوری، مجازی، آموزش‌های آنلاین و آموزش از طریق شبکه اجتماعی بله نموده است.

واحد آموزی

آموزش حضوری:

نظر به گستردگی دامنه عناوین دوره‌ها و سمینارهای آموزشی متناسب با مشاغل و فعالیت‌ها و از طرفی مقرون به صرفه بودن نسبی هزینه برگزاری دوره‌ها در محل سازمان و فراتر از آن بهره‌برداری هدفمند از حضور اساتید مراکز علمی و همچنین مدرسان داخل سازمان که تجربیات ارزشمندی دارند جهت انتقال تجربه به سایر نیروها و نیروهای جدیدالاستخدام، با تمرکز بر نیازهای اختصاصی هر واحد، از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره حضوری، اقدام می‌شود.

آموزش مجازی:

بسیاری از دوره‌های آموزشی با عناوین مختلف و با کیفیتی مطلوب در واحد آموزش تهیه و بایگانی شده است. هر کدام از پرسنل شرکت با توجه به نیاز آموزشی خود می‌تواند با مراجعه به پوشه اتاق آموزش واقع در فضای اشتراکی  share آموزش‌های مذکور را مشاهده و بازبینی نماید.

آموزش آنلاین:

با استفاده از مدرسان داخل سازمان که عموماً سرپرستان سالن‌های پرورش هستند و به‌کارگیری امکانات گوگل میت (Google Meet) دوره آموزشی «طرح کیفی» و با استفاده از کارشناسان خبره واحد فنی و مهندسی برخی «دوره‌های آموزشی فنی» برای پرسنل واحد تولید که مشکل قرنطینه دارند، برگزار می‌شود. همچنین با همکاری سایر مراکز آموزشی از قبیل مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران، اتاق بازرگانی و…، دوره‌های آموزشی آنلاین با عناوین مختلف به همکاران سایر واحدها برگزار می‌شود.

آموزش از طریق شبکه اجتماعی:

با توسعه علم و فناوری، روش‌های مختلفی برای یادگیری در کشورها و جوامع مختلف ارائه می‌شود. تمامی‌ این روش‌ها برای پیشرفت سطح علمی، کاهش هزینه‌ها و افزایش حافظه طولانی مدت در افراد است. یکی از مهم‌ترین و شاید بتوان گفت جالب‌ترین آنها، استفاده از روش میکرولرنینگ (Microlearning) به عنوان شیوه‌ای جدید، کاربردی و موثر برای سپردن اطلاعات به صورت سریع‌تر و آسان‌تر در ذهن است. در این روش، محتوای آموزشی به بخش‌های کوچک و اصطلاحاً کپسولی برای سپردن بهتر آن به ذهن، تولید و ارائه می‌شود. برای مثال فیلم آموزشی ۶۰ دقیقه‌ای که تماشای آن در یک ساعت ممکن است پرسنل را خسته کند، واحد آموزش به بسته‌های کوچک ۵ تا ۶ دقیقه‌ای تبدیل و در کانال‌های آموزشی تخصصی که در «بله» ایجاد شده است جهت استفاده عموم پرسنل اشتراک‌گذاری می‌شود.